fredag, maj 15, 2009

jazz hands

Gårdagens Kullenbergfrukost var helt fantastisk. Dock var det inte så lyckat att gå upp så tidigt. Jag var tröttvresig hela dagen sen. Jag kommunicerade med mina kollegor genom korthuggna ja och nej samt ögonhimmel. De kan knappast ha älskat mitt (inte så) älskvärda väsen.

För att ställa allt till rätta planerar jag att vara övertrevlig idag. God morgon kära kollegor! Vilket strålande väder vi har! Solsken ute, solsken inne och solsken bland oss! Kanske ska jag sedan sjunga en liten drudelutt. Och göra en liten glädjedans. Med jazzhänder! Då måste de väl tycka om mig igen? Jag menar, vem kan motstå jazzhänder?!

Update: Gud! Arbetskamraterna trodde att mitt sång- och dansnummer var någon slags Anna Odell-konst och var nära att ringa psykakuten innan jag övertygade dem om att jag bara ville sprida lite glädje med mitt artisteri.

1 kommentar:

tyra sa...

kan du inte lägga upp en film när du dansar med jazzhänder? *har tråkigt på ktb*