onsdag, april 08, 2009

utlovat brittaninlägg

Brittan var i L.A. igår och tillbringade kvällen med sina söner, idag spelar hon i Vancouver. Högst ospektakulärt sövande info snodd rakt av från Brittans twitter. Vad som dock är desto mer spektakulärt är Courtney Loves twitter. En av mina all time-favoriter framför sin galenskap på ett magnifikt och helt osammanhängande sätt. Älskar det. Jag vet inte om det verkligen är hon som skriver men Perez tror det, och duger det för honom så duger det sannerligen även för mig.

Jag kan inte låta bli att klämma till med lite kulturbloggande. Jag och sistah sprang förbi GunGallery för att titta på Anders Petersen-foton. Det var så jävla bra så jag nu innerligt önskar mig en "You like? I buy it for you"-pojkvän. Någon som känner sig manad?

Inga kommentarer: