måndag, april 06, 2009

übertuff och twittrig

Ja, då har även jag börjat twittra. Är inte helt övertygat av forumet ännu men jag ska ge det en chans. Jag placerar min mikroblogg på min underbara weblog för eran nöjes skull.

Idag har jag annars varit på seminarie med miljökommissionär Stavros Dimas. Något förvånat kunde jag konstatera att inte nog med att den seniora mannen var rolig utan han hade även halvvettiga åsikter. Im-to the-pressive.

Glädjande nog har min döda iPod bestämt sig för att göra ett gästspel bland oss levande igen. Därför kan jag nu njuta av StockStock-våren med öronbedövande hipsterlåtar. Behöver jag säga att när jag vandrar runt med min signature walk och musiken i öronen känner jag mig übertuff?

Dagens låt: Yeah Yeah Yeahs - Soft Shock
"it's the time,
it's the place,
don't leave me"

Inga kommentarer: