söndag, juni 29, 2008

ackumulerad trötthet (bloody sunday)

Jag skulle ha en lung kväll igår. Det gick sådär. Istället blev det ölmingel på Uppåts takterass (innergård?). Mycket trevligt, men det har bidragit till den ackumulerade tröttheten från de senaste dagarna. Nu är jag så trött så jag lätt skulle kunna dra en Askungen, dvs. sova i hundra år tills en prins kom och väckte mig på min britsliknande säng med en kärlekens kyss. Det kan jag ju drömma om (haha...drömma om).

Söndagen har ägnats åt hemmaturistande med både ett besök uppe hos Sjömansänkan och ute i skärgården. Very nice. Det finns en skörd fabulösa bilder på Kristins kamera som med stor sannolikhet kommer komma till allmän beskådan inom en snar framtid.

Halvrolig EM-final förresten. Det mest spännande var Ballacks bloddrypande skada. Han såg sjukt hård ut med blodet rinnande ner för halsen.

Okej, jag medger att jag kan ha manipluerat bilden lite, men jag hittade ingen som var tillräckligt blodig för min Transylvanska smak.

Imorgon drar jag till Oslo. Weee!

Inga kommentarer: