tisdag, juni 03, 2008

weezy baby

Sedan igår har min Lil' Wayne-förtjusning utvecklats till en passionerad Weezy-besatthet. Min största svaghet är bekännelselåtar av tuffa hiphopartister, och efter den tio minuter långa Misunderstood med tunga Nina Simone-samplingar som avslutar hans nya skiva föll jag handlöst. Efter att jag dessutom hittade den heta bögkyssbilden på Weezy och en random hiphopman är jag nu säker på att jag och Lil' Wayne är ämnade att tillbringa våra liv ihop.

För dem av er, mina kära läsare, som inte är lika gangsta som jag kan jag tala om att Weezy är ett av Lil' Waynes vedertagna smeknamn (det namn som används av oss som står honom nära).

2 kommentarer:

Anonym sa...

kuriosa: den random hiphoparen han kysser är alltså rapparen birdman som enligt ryktet([och] wiki) ska ha adopterat lil wayne. oh yeah.

xx sa...

Holaa!

vi kom över en ovärderlig skatt för din del idag. Tillbaka i San Fran visade våra Castrovänner oss deras modemagasinssamling. Vet inte om du har uppmärksammat men tidskriften i-D har gjort ett helt nummer om Agyness Deyn. 180 sidor med bara Agyness. Köp det no287. Hur står det till på hemmaplan annars?