måndag, juni 02, 2008

krogfabulös

Idag har jag ägnat min dag (årets typ hetaste dag) åt att agera flytthjälp. Slitigt som attan, dock samtidigt ganska trevligt. Shahin bor numera mittemot Publik på Andra Lång och själv är jag stolt ägare till den här krogfabulösa soffan:

Ni är alla, mina kära läsare, välkomna att provsitta (provligga) den när som helst. Anytime.

Dagen har även bringat mig glädje i och med läckandet av nya Lil' Wayne-skivan, Tha Carter III. Lagom tills jag hade blivit lite småtrött på singeln Lollipop kommer nu Jay-Z-duetten Mr. Carter. Den är helt jävla fantastisk. I sommar när jag cruisar i mina föräldrars Renault på de småländska landsvägarna kommer jag pumpa just den låten och göra coola hip-hoprörelser med vänsterarmen. Represent!

Dagens låt: Lil' Wayne feat. Jay-Z - Mr. Carter
"flyer than beetlejuice, beetlejuice, beetlejuice"

Inga kommentarer: