fredag, januari 13, 2006

sticky18 4-ever!!!!

Jag älskar sticky18!!! Så underbart! Det kan inte bli bättre (eller, jo om de bara hade spelat smiths - there is a light... för det är liksom min personliga favoritlåt!!!). Alla dessa underbart klyschiga 18 åringar som är så otroligt glada för att va ute för första gången. De underbart snygga killarna som ännu inte börjat raka sig, och de underbart blonderade tjejerna (kan möjligtvis ha förgat håret alldeles svart för att visa hur svår man är!!!!). Killarna har finskjortor (eller en rolig t-shirt) medan tjejerna antingen har ett urringat linne och tighta jeans (så att de har en camel-toe!!!!!) eller lite svåra alternativa kläder för att visa hur svåra de är (kanske ett en meter långt pärlhalsband för att va lite speciell!). Så underbart underbara! Älskar! Själv hade jag inte alls tighta jeans och en randig piké-t-shirt för jag är alldeles orginell och skulle aldrig få för mig att ha på mig nåt sånt! Hahahaha! Älskade dock underbara klysch-blond-killen och tjej-spanet med rött läppstift!

Gud vad jag kommer ångra den här kvällen imorgon när jag måste skriva min tenta! Kuk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gergö och lammkött går det verkligen ihop....? Det kan jag inte tänka mig.