lördag, januari 14, 2006

feel like falling asleep with my head in the speaker.

Sjukdom har drabbat mig!!! Halsont och snor har invaderat min kropp. Bomull har bosatt sig i min hjärna. Det är synd om mig! Har inte sovit på typ en vecka dessutom. I natt kom min ondskefulla granne hem mitt i natten och kissade jättehögt så att ljudet väckte mig, och sen kunde jag inte somna om. Straffade dock honom när jag steg upp i gryningen genom att spela Cardigans på överljudsnivå. Haha! Revenge is a dish best served cold!

Har dock varit duktig på att plugga, trots all snor och hostningar! Ska kanske belöna mig med lite rumpskakning på Uppåt Framåt. Eller kanske borde jag dricka te och krypa ner i min varma säng. Vet inte vad som vore bäst för mig!? Dock är självbevarelsedrift ännu en egenskap jag saknar, så vi får se hur det slutar!

Inga kommentarer: