onsdag, januari 25, 2006

Pluggmoral (nonexistent!)

Min pluggmoral är på topp som vanligt. Har nog inte riktigt insett att nationalekonomi faktiskt är ett riktigt ämne där man måste anstränga sig och plugga. Jag har idag ägnat fem timmar åt att undvika att plugga. Jag hade verkligen tänkt plugga, men istället råkade jag luncha med två olika sällskap, fika ett antal gånger, gå runt och lyssna på musik, och samtidigt helt undvika att öppna mina böcker. Kvällen slutade dessutom med ett antal öl med trevliga europa-människor. Fast det kanske inte är så negativt egentligen, visst det är inte pluggning, men man måste ju ändå få ha ett socialt liv iaf?!

Dagens låt: Röyksopp - What else is there (Trentemöller remix) (Oväntat nog är The Knife med på ett hörn på den låten också, Karin som sjunger)

Inga kommentarer: