torsdag, januari 12, 2006

all we go to hell

Den här tentan och allt detta eviga pluggandet gör mig till en ännu bittrare människa än jag har varit hittills. Jag är missunnsam, blir arg när det går bra för mina medpluggare och skäller ut de om de är glada. Jag tittar argt på barn och hade idag på willys en allvarlig lust att spotta framför fötterna på ett äckligt lyckligt gulle-gull-par! Jag är verkligen en hemsk människa! Har suttit i åtta timmar på det jävla biblioteket och endast fått ur mig typ två sidor (av ca 12 st), därför tycker jag iofs att jag har rätt att va lite bitter!

Dagens låt är "All we go to hell" med Yonderboi. Fantastiskt bra låt med barnkörer som skanderar "all we go to hell..." över en hip-hop-rytm och domedagsstråkar! (passar ju utmärkt till min pluggångest!) Yonderboi är en mycket öststats-chic ung man som jag kan rekommendera varmt till alla som gillar musik.

1 kommentar:

Susie sa...

Hey! Du borde hämta lite inspiration ifrån mig, jag ÄLSKAR barn och tentor! Kom över på ett glas annars, jag håller på att dö av nykterhet, oj sa jag det där högt...