tisdag, maj 14, 2019

jävlar vilken bra lördag!

Jag vaknade upp en aning sliten i lördags och inledde starkt med bakispizza på Tellus med Rasmus. Frukost för champions osv. Sen följde jag Rasmus till tåget och hade ett tårfyllt avsked. Jag försökte dock inte hänga läpp, även om jag helst hade velat hoppa på tåget tillsammans med honom för att aldrig mer återvända till Stockholm.
 
Istället för en oplanerad tågresa mötte jag upp Johan för att gå och rösta. Efteråt firade vi att vi hade utfört vår medborgerliga plikt med att ta båten till Nya Carnegiebryggeriet och prova ett gäng av deras senaste öl. Mums!
 
Sen hade Färgfabriken säsongspremiär med vinfest. Jag mötte upp Nneka och Livia och försökte låtsas som att det inte regnade. Eftersom jag är en expert på positive thinking kom solen fram till slut och det blev en himla trevlig tillställning.
 
Livia och jag drog dock vidare till Morfar Ginko för att gå på Date. Där sprang jag på favoriterna Manuela och Johanna och körde en helkväll helt utan självbevarelsedrift. Jävlar vilken bra lördag!!!
 

Inga kommentarer: