torsdag, maj 23, 2019

bad blood

Igår inledde jag dagen med en dragning för högsta hönset. Sen tog jag tuben ut till Hökarängen och Gallon Tattoo. Så himla, himla fint i Hökis för övrigt. Mysfest.
 
Victor väntade både med sin tatueringsnål i högsta hugg och med kloka ord om destruktiva val i livet. Sen fick jag min efterlängtade Taylor Swift-tatuering, två plåster i kors och den odödliga frasen "Band-aids don't fix bullet holes".
 
Även om det var ett ypperligt tillfälle i mitt liv att skaffa denna gaddning vill jag påpeka att tatueringen har varit inbokad i flera veckor och alla som känner mig vet att jag har snackat om den i flera år. Det är knappast som att jag har skaffat den i affekt för att jag är ledsen över den senaste tidens utveckling i mitt liv. Vill vara väldigt tydlig med det.
 

Inga kommentarer: