söndag, september 21, 2014

två smileys i fickan


Graden av maxa i fredags har gjort att jag har behövt ett dygn för att återhämta mig någorlunda. Det började med att Lars bjöd på norrländsk middag och ändlösa mängder pro seco. Det la en perfekt grund för nästa del då vi tog tunnelbanan söderut näst längst ut på en linje. Väl där gick vi genom en skog, på en landsväg, in på en grusväg bland nedgångna fabrikslokaler täckta av graffiti, kröp mellan två lastbilar uppställda över vägen (för att undvika eventuella besök av the popo) och kom till slut fram till en lagerlokal med världens fetaste klubb. Jag var glad, hade två smileys i fickan och dansade till småtimmarna. Enormt fett.

Igår var dock en total icke-dag. Lämnade knappt min lägenhet, hade filmkväll med Kristin och snask. Jag gick och la mig innan midnatt och sov till kl. 10 idag. Fredagsdansen var dock lätt värd en sån dag.









Inga kommentarer: