torsdag, september 18, 2014

en veckas aktiviteter

Jag har faktiskt lite självrespekt. Efter tre hemmakvällar oldie style maxade jag denna kväll. Jag gjorde allt jag normalt skulle kunna ha gjort på en hel vecka. Först gick vi och kollade på Katharina Grosses enorma färgbollar på Nybroplan och fick vår kulturella dos. Sen gick vi till Konstnärsbaren, drack utomhusöl och lekte Jills Veranda. Det kom person efter person i kategorin long lost friends som stannade och uppdaterade oss om läget. När vi var nöjda med vårt sociala utbyte gick vi vidare till EAT och åt fantastiskt asiatiskt. Vi sa "Mums, mums!", sköljde ner maten med en öl och drog genast vidare. Ska man hinna med en hel veckas aktiviteter på en kväll kan man knappast ligga på latsidan. På Röda Rummet hade Rodeo releasemingel och vi svängde förbi för en öl. När maxa-orken till slut höll på att sina avslutade vi traditionsenligt med sunköl på Balthazar. Maxat och sjukt fett.

Det är kanske så här jag ska lägga upp mina veckor under hösten, några hemmakvällar med The Shield och sedan ta igen allt på en enda kväll. Tål att tänkas på.







Inga kommentarer: