lördag, augusti 16, 2014

yard

Ja, vad ska jag säga?! Vi fortsätter leva life. Igår var det fredag och det betydde att det var helt acceptabelt att flexa ut strax efter lunch för att ta en båt ut till Nacka och till nya festivalen Yard. Alla var där och det var fantastiskt. Ska inte påstå att jag var helt fokuserad på spelningarna utan la istället all krut på fezt. Såg dock två episkt feta spelningar. Först Silvana Imam som hade med sig fantastiska gäster som jj, Min stora sorg och Beatrice Eli. Sen Lorentz som hade med sig bland annat Joy och Duvchi. Det vill säga alla mina favoritartister på samma scen inom ett par timmar. Höga på livet drog vi sen till Trädgården, där vi blåste förbi kön, sänkte ett antal fireballs och dansade tills vi inte längre kunde stå på benen. Älskar - ÄLSKAR! - mitt liv.


















Inga kommentarer: