söndag, augusti 17, 2014

yard (part deux)

Alltså jag vet inte hur länge till jag orkar med detta vip-liv. Det är obvi väldigt trevligt att ha access överallt, aldrig behöva bekymra sig om köer och få allt gratis. Det är dock samtidigt även rent hälsovådligt. Efter fredagens mega-maxande hade jag igår planerat en (halv)lugn kväll. När Johan hörde av sig om hur fett det var även dag 2 på Yard och meddelade att det fanns biljetter till oss ignorerade jag min monumentala slitenhet, mötte upp Kristin och levde life hela natten. Först technodansade vi i timmar på Yard tills det hela var slut. Därefter tog vi en abonnerad båt in till stan där vi började med att maxa Riche innan vi avslutade med superfezt på Trädgården. En ändlös kavalkad av fun, fun, fun.

Idag är jag dock ett vrak. Från och med nu pausar jag life-levandet i alla fall till nästa helg. Säg hej till hälsopersonen Gergette!















Inga kommentarer: