onsdag, oktober 02, 2013

vi snubblar på ett mysterium


Det här med att jag och Kristin sprang på H4nn4h W1dell i min trappuppgång när vi var på väg från vår halvtråkiga middag på Matboden till vår fantabulösa Happy Endings-kväll. Till saken hör att jag har sprungit på henne en gång förut. Bara för några dagar sedan. Tillsammans med sina barn. Dessutom står det W1dell på en dörr. Twisten är dock att hon enligt alla sociala medier bor i en perfekt lägenhet i Vasastan.

Vad händer? Kan någon förklara för mig? Har hon möjligen ett hemligt liv på Södermalm? Betyder det att paret Schulm4n brukar hänga bara ett par våningar under mig? Inte för att jag bryr mig. Men vad ska jag göra för att bli BFF:s med dem? Bör jag bjuda in dem till min 30-årsfest? Frågorna är så himla många. Svaren är så få (trots att jag och Kristo ägnade halva kvällen åt att googla familjen W1dell).

Inga kommentarer: