tisdag, september 04, 2012

NSFW

Andra dagen på nya jobbet och jag insåg att det inte riktigt är läge att hänga upp min fina American Apparel-kalender. På mitt tidigare kontor hade jag den hängande på anslagstavlan ovanför mitt skrivbord. Jag hade inte reflekterat över den lättklädda Terry Richardson-stilen på fotografierna. Nu när jag tittade på den igen upptäckte jag dock dess olämplighet.

Jag tog hem kalendern men insåg att det inte finns plats att hänga upp den i mitt minimala råtthål till lägenhet. Nu funderar jag istället på att lotta ut den bland mina trognaste läsare. Det är fyra månader kvar med NSFW-bilder.


Jag bedömde även att min favoritbild på/av Robert Mapplethorpe inte heller riktigt platsade på mitt skrivbord. Jag vet inte men den där facist-chica stjärnan och automatvapnet känns på något sätt lite för edgy.


Min färggranna dödskallebild satte jag dock upp på mitt nya skrivbord. Om någon undrar kommer jag upplysa om att det är konst. I själva verket har jag den för att framstå som bad ass.

Inga kommentarer: