fredag, juli 01, 2011

nu är det helg

Ja, bejbi ja! Nu är det helg och jag är på väg till Västervik och kvalitetshäng med Kristin. Peppen är stor, helt enorm, kanske till och med större än potentialen för att mitt tåg kommer att bli försenat. Förra gången jag var och hälsade på i Kristins föräldrahem sprang vi runt i rejviga reflexvästar och hade photoshoots med saftiga plommon i våra munnar. Vad som kommer hända den här helgen vet ingen. Kanske tittar vi på Harry Potter-filmer från morgon till kväll, kanske springer vi i skogen hela nätterna med varsin glow stick i handen. Den som överlever får se...

2 kommentarer:

Linus sa...

Västervik fuckin A! Om du bara hade timat det bättre, förra helgen var jag där...
//L

Friduschka sa...

Mycket tråkigt att jag mismatchar och befinner mig i Götet denna helg när Gergette förärar Västervik med ett celebert besök. Är du i STHLM nästa helg? Jag åker förmodligen och hälsar på Karin/Sussypussy och om du är i hoodsen hade det ju varit fantastiskt trevligt att ses över en bibba eller två!