fredag, juli 29, 2011

intill tidens ände

Ni vet att jag är med er alla dagar intill tides ände. Just nu är jag dock inte helt bloggy-pepp. Tröttma och episk seghet har drabbat mig. Jag läser svensk socialrealism (Håpas du trifs bra i fengelset av Alakoski) och vill mest bara sova. Det går dock inte för sig en fredagskväll som denna. Jag piggar upp mig själv med vild nätshopping och Lårparti. Jag knäcker en importöl och är snart pepp på Hornstullshäng.

Dagens låt: 
Stockholmssyndromet feat. Chapee & Chess - Lårparti
"jag frågar: 'vart fick du den där ifrån?' och hon ba:
'en strikt diet av fet mat, socker och zumba',
det är inte samma sak när man tittar tillbaks,
fanns inga kim kardashians eller nicki minaj
nu är det stora lår som står på menyn,
förlåt om jag tittar när du går förbi men du är så fin!"

Inga kommentarer: