torsdag, november 04, 2010

lyllos!

Ikväll har jag ätit äppelpaj med de kanske tre snyggaste tjejerna i Malmö at this very time. Dessutom har jag bokat en tågbiljett hem till Småland. Malmö får klara sig utan mina good looks och fantastiska humor den här helgen. Istället kommer min signaturgång bringa ljus till de mörka skogarna i Småland. Lyllos!

Förresten tycker jag att den roligaste delen i presskonferensen med Kungen var när han sa att han hade "pratat med familjen och Drottningen". Jobbigt äktenskap om man inte räknar sin fru till familjen. Men jag är inte den som dömer, to each his own, en familj kan se ut precis hur som helst. Exempelvis räknar jag mitt halvfulla vinglas och dammråttorna under min säng som min familj (hmmm, det är sannolikt av godo att jag åker hem till mor och far i helgen).

1 kommentar:

ems sa...

Hälsa Småland från moi, love.