tisdag, september 07, 2010

radioskugga (stop telephonin' me)

Sjukt jävla jobbig grej. Jag har uppenbarligen glömt laddaren till min skräpmobil i Göteborg. Därmed går jag nu in i en två veckor lång radioskugga tills jag ska upp till Gbg igen. Jag kan nås på Facebook eller IRL genom att ringa på hos mig på Stenbocksgatan (Skype är ett no go, mitt konto har lagt ner och de vägrar låta mig registrera en ny). Jag har en pinne kvar på batteriet, så jag sätter på min mobil nån gång om dagen så länge batteriet räcker. Skicka ett mess om det är nåt viktigt så ska jag försöka återkomma.

Update: Är det förresten någon i Öresundsregionen som har en lånemobil som funkar med ett Telia-kort? Jag kräver ingen iPhone, bara en ringfunktion (möjligen även sms), och bjuder på trerätters här på Stenbox som betalning.

2 kommentarer:

E sa...

Äsch låtsas att det är 70-tal eller nåt. Förresten ser jag fram emot hemma hos-reportaget som komma skall!

mel c sa...

gud, när jag flängde mellan götet och sthlm sådär ett tag glömde jag typ alltid en laddare. det har resulterat i att jag nu äger ca 8 st. oskönt.