onsdag, september 22, 2010

en rolig hatt

Val, schmal! Jag har köpt biljett till Säkert! och kan ändå känna en viss tillfredsställelse. Jag undrar hur lycklig jag skulle bli om jag exempelvis skulle köpa en rolig hatt? Det kan ju inte finnas något som inte blir bättre med en rolig hatt. Då skulle jag även på ett smidigt sätt kunna dölja mitt hår som på senare tid har blivit helt out of control. Mitt hårvax från Fritzi's har tagit slut och hårmängden på mitt huvud räcker till fem ofromliga SD-frisyrer. Höstackar har ingenting på min frisyr. Lösningen på alla mina problem måste finnas i en rolig hatt.

Kanske någon av de här:
Korv-hatt

Kungen-hatt

Silvrig kräft-hatt

2 kommentarer:

glamour_girl sa...

assååååå...vad tycker du egentligen om gagas kött-dress? jag själv kan ju bli lite småäcklad av att hon har en INSEKT på huvvet! dvs. en kräfta. men den är ju silvrig, så I let it slip. men en kött-ig klänning? don't know.

Gergette sa...

jag är en man som gillar mitt kött(substitut) och gaga, men köttklänningen var helt enkelt alldeles för ful för att funka.