söndag, augusti 01, 2010

titel

Jag har en hemlig böjelse. Nu har jag hört att det första steget i att komma över ett problem är att första erkänna för sig själv att man har ett problem. Så here it comes (döm mig inte). Jag blir onaturligt exalterad när de säger filmens titel i själva filmen. Inte helt olikt Peter Griffin i det här klippet:



Det här skulle inte vara ett problem. Jag skulle kunna le i smyg när de säger inception i Inception eller the crazies i The Crazies. Problemet uppstår när jag högt utbrister: "Hörde ni?! De sa inception. Och filmen heter Inception! Är det inte fantastiskt?!". Men hur skulle jag kunna hålla inne kommentaren, det är ju fantastiskt. Eff it, jag tar tillbaka det. Jag har inget problem, det är ni som har problem om ni inte blir superglada av ett sådant under.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hot Tub Time Machine!