lördag, augusti 21, 2010

nära döden

Puh! Himla skönt, jag dog inte riktigt. Men det var fan sjukt nära. Jag vet inte om det berodde på tröttman efter en hel arbetsvecka, min förkylning eller kombinationen av alvedon och whiskey, men utmattningen som kom över mig vid elvasnåret efter en runda i Majorna igår kväll var episk. Jag är helt övertygad om att det är så det känns att dö.

Döden var dock inget som en natt på en madrass på golvet i min Marklands-lägga inte kunde bota. I morse vaknade jag pigg som en lärka (nja...), redo för en heldag i Göteborg. Hittills har jag lunchat en tacobuffé (!) på Röhsska med Lollo och Rob och köpt mig en Universal Works-skjorta i blå manchester. Nu är jag redo för mer!

Dagens låt:
Sue Sylvester & Olivia Newton-John - Physical
"I've been patient, I've been good,
tried to keep my hands on the table,
it's getting hard this holding back,
if you know what I mean"

Inga kommentarer: