måndag, augusti 23, 2010

nyintroduktion

Det här går ut till alla er nytillkomna läsare. Yo, allow me to re-introduce myself. My name is Gergette! Två ord jag gillar på engelska är rapture och clergy (religiöst tema?), ett ord jag gillar på svenska är pantertant. Min favoritchoklad från Marabou är apelsinkrokant (som jag tyvärr inte har ätit på cirka två år). Favoritdrinkar är whiskey sour och folköl. Det sammanfattar det hela ganska bra.

Idag var jag tillbaka på jobbet i Malmö. Mycket trevligt. Jag fick under dagen bland annat berätta vad det stod i ett ungerskt dokument och jag upptäckte att vi har kostnadsfritt bubbelvatten som kommer ur en maskin.

Dagens låt: Robyn - Hang with me (edit)
"just don't fall recklessly,
headlessly in love with me,
'cause it's gonne be all heartbreak"

2 kommentarer:

E sa...

Jag kanske snor din idé i framtiden!

walkitalk sa...

Vinst! Vi har iskallt, pissljummet och skållhett vatten. Men inga bubblor. Det är det som skiljer skola från jobb.