söndag, december 14, 2008

jag sätter ner foten

Jag försöker verkligen att inte vara kritisk (or do I?), men Göteborgs en gång lysande klubbliv suger i dessa dagar polkagris! Alla artonåringar som bildar ogenomträngliga köttmurar utanför alla svartklubbar redan vid elvatiden. Det är fan inte okej. Antingen får man gå ut vid tio eller stå och köa i typ en timme (eller mer). Jag tycker att Harry's i Värnamo är mer lockande för utgång än klubbarna här (okej, kanske inte riktigt men nästan). Nu sätter jag ner foten och kräver omgående en återgång till ett bra klubbliv.

Inte lät jag mig nedslås av det uteblivna klubbandet igår. Icke! Efter att ha snurrat runt på förfest, Publik, mellanfest och till slut möttes av fetekön drog jag på hemmafest hos Rasmus halva natten. Sjukt bra.

Dagens låt (naturligtvis): Lily Allen - Womanizer
"but no way I'm ever gonna
fall for you
never you, baby"

Inga kommentarer: