tisdag, mars 25, 2008

jump his hunky bones

Är tillbaka efter en dag i "snökaosets" Göteborg. Fortfarande med livet i behåll. Dock med nöd och näppe. Snö i en storstad som Göteborg är verkligen inte att leka med (tillåt mig att hånskratta).

Arbetet med min forskningsfråga går mycket sakta men ganska säkert framåt. Betydligt säkrare än under min hemarbetsdag igår.

Dagens behållning var ett kärt återseende med fina vänner samt ett snabbt men ack så hett möte med den gode Hunken. Han var skäggig och långhårig och hetare än någonsin. Skulle verkligen inte banga på att jump his hunky bones.

Dagens låttext (gissa från vad):
"- I want you on my team.
- So does everybody else"

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, du får gärna hånskratta åt göteborg mycket, mycket länge för mig.

Anonym sa...

jag gissar på promiscuous med nelly furtado ;) synd att du inte var med ikväll...