söndag, mars 23, 2008

de grå tinningarnas charm

Tillbaka i Götet och (såklart) inget intressant att rapportera från Rydaholm. Även om det hade funnits något hade det överskuggats av en fasansfull händelse. Jag ska berätta historien från början. Det hela började med att jag trimmade mitt ack så bolliga hår. Några timmar senare ställer jag mig framför spegeln och studerar bristen på bollighet. Då fick jag se något som gjorde att jag nästan slutade andas i ren chock. Mina tinningar var täckta av vita hårstrån. VITA HÅRSTRÅN! På mina tinningar!!!! Jag börjar få grått hår! Jag är ju bara NITTON! Why God? Why?

Min mamma meddelade glatt att hon minsann hade i princip helt grått hår när hon var 27. Så nu vet jag vad jag har att se fram emot om två år. Well, inget att göra. Får helt enkelt förlita mig på de grå tinningarnas charm.

xoxo
Silverräven

2 kommentarer:

Anonym sa...

bolligt?!?!

Anonym sa...

Underbart! De grå tinningarnas charm, jag avundas dig! /Robert