måndag, mars 03, 2008

Gabba, Gabba, Hey!

Igår avslutades bakissöndagen med den fantastiskt underhållande Ramones-filmen Rock'n'Roll High School, vilket gör att jag idag inte är lite hooked på Ramones. Den sedvanliga morgondansrutinen utfördes till hits som Beat on the brat, I wanna be sedated och I just want to have something to do. Nu pluggar jag in mina hörlurar med mer Ramones på högsta volym, säger Gabba, Gabba, Hey! och beger mig till skolan.

Förresten fick jag ett vykort med denna fantastiskt fina bild i morse, Kirsten av Corinne Day. Blev mycket glad. Tack Ems, inget toppar upplevelsen av när lite Face of Fashion dimper ner i brevlådan en måndagmorgon.


Morgonens låt: Ramones - Now I wanna sniff some glue
"now I wanna sniff some glue,
now I wanna have something to do,
all the kids wanna sniff some glue,
all the kids wanna have something to do"

Inga kommentarer: