lördag, juni 30, 2007

Bliss!

Spice Girls är återförenade!!! Det finns knappast något som kan överträffa en sådan nyhet. Halleluja! (utbrister jag högt framför datorn). Ryktena säger att de ska stå på scen 15 december i London och jag ska lätt skaka min spargris av all min kraft för att se om tillräckligt mycket pengar trillar ur så jag kan vara där i egen hög person och spice up my life.

(För er som inte har hört om mitt förflutna som ett stenhårt Spice Girls-fan under namnet Spice Boy kan kika på min coola hemsida från när jag gick i sjuan.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet! Fick du mitt mess igar? Jag skickade det medan jag stod i kon pa Somerfield och handlade trekantsmacka! Sag rubriken i The Sun haha. Vi MASTE ga!!!

Anonym sa...

Vilken fantastisk ubercool hemsida du hade! Wow.....

Lembit sa...

I tell you what I want, what I really really want, so tell me what you want, what you really really want...

jag vill se spiceisarna! woho!