tisdag, juni 05, 2007

ett erbjudande jag (nästan) inte kunde motstå

Min ambitionsnivå har mött sin skapare. Jag orkar inte mer!!! Sitter på KTB och försöker läsa men varenda jävla bokstav i den tråkiga boken är smärtsam att komma förbi. Det är dessutom inte så motiverande att sitta inne när den underbara sommaren har kommit. Fan. Det får bli att skriva uppgiften sista dagen (natten?). Nu ska jag ut i solen.

Fick idag ett erbjudande av Oscar som jag (nästan!) inte kunde motstå. Han erbjöd sig att förse mig med ett dagligt citat från sig själv som jag kunde publicera här på Gergös underbara weblog, vilket åter skulle göra min blogg läsvärd. Den rena glädje jag kände över detta erbjudande var överväldigande, men efter att noga ha vägt förslagets alla för och nackdelar mot varandra var jag tvungen att vänligt men (väldigt) bestämt tacka nej. Men visst var hans erbjudande väldigt generöst, vilken stor människa han är. Hans ödmjukhet bländar mig.

Inga kommentarer: