torsdag, augusti 03, 2006

Real life CSI

Iiiih! Har ju precis kommit hem till Rydaholm och redan börjar dramat igen. När jag kommer hemkörande vid tolvsnåret så ser jag att det står en polisbil med lysena på parkerad utanför min granne. Jag blir självklart genast hypernervös och får panik över min bilkörning. De hade dock inte kommit för att arrestera mig (vilket är lite synd, vem vill inte bli arresterad av två heta poliser mitt i natten ute på landet liksom?!). Jag gick iaf in och släckte alla lampor så inte poliserna skulle se mig (jag är inte dum jag) och ställde mig i fönstret och tittade. Det var egentligen inte så spännande, men de sprang iaf runt med fake-pistoler och kameror och testade antagligen hur skottlossningen (som jag har berättat om tidigare) hos min granne hade gått till. Precis som CSI! Vem sa att det är tråkigt i Rydaholm?!

Inga kommentarer: