torsdag, augusti 31, 2006

Bitter? No, I just love to complain

Ikväll spelar två av mina favoritdansakter här i Gbg och jag sitter hemma. Känns sådär om jag ska va ärlig. Har dock ej krafter kvar till ännu en utekväll. Bättre att sitta hemma med Mary J.-ballader och en tvåliters Cola Light. Det kallar jag en torsdagskväll!

Annars en dag i dimma. Trötthet gör allt dimmigt. Crappy Acne-utförsäljning, fantastisk skaldjurslunch med Hugó och (S)Malin, extremt dyr spritshopping, utpimpande av mina gamla kursböcker samt Match Point (för typ femtioelfte gången) med Eminem. Nu mera Mary J. och sömn. Ska samla ihop mina tankar tills imorgon (i en stor glasburk).

(Gud, nu fick jag även reda på att Justice också spelar ikväll! Fan i helvete, jävla kukfitta! Kräksboll. Hästkuk i allas rövar! Döden! Bajs! Jag vill se Justice eller dö! Fan! Kuk!)

Min låt: Jenny Wilson - Bitter? No, I just love to complain

Inga kommentarer: