onsdag, augusti 02, 2006

i'm only happy when it rains (not)

Regn och kyla så fort jag kommer tillbaka till Sverige. Jevla! Min fantastiska solbränna kommer hinna försvinna innan skolan börjar. Fan!

Idag är jag pepp på en online-faddringsplanering med Susie Q och Ida. Känns som att det är dags att börja planera eftersom det ju trots allt är vi som har ansvaret för (den jävla) faddringen. Jag hatar förresten ansvar. Det är ett fult ord!

Har varit hemma i Rydaholm i ca 4 timmar. Är redan uttråkad.

Hade en späckad Göteborgs-dag igår med serious-shopping (bl.a. en transylvanien-t-shirt signerad Silas, från Scout), intensiv faddringsplanering med Ida (mest fika), packning samt lite öl med Hugo. Måste säga att jag är jävligt irriterad på em-grejerna som finns överallt i hela fina Göteborg. Och alla jävla barnfamiljer som svämmar över hela stan som råttor. Trots detta ska jag nog upp en runda i helgen för att se vad "em-festen" har att erbjuda.

Dagens låt: Scissor Sisters - Don't feel like dancing
(nya Scissor Sisters - grymt svängig!)

1 kommentar:

Unknown sa...

EM-festens lätt största humorattraktion kommer bli jag i extremt fula kläder som turistinformatör på Kungstorget v a r j e dag. Eh. Heh.