söndag, oktober 09, 2016

brussels ftw

Bryssel är verkligen inte en stad som skäms för att bjuda på en massa fun. Helgen har varit maxad. I fredags hängde vi på Aa och Pacific innan vi avslutade med balkongrökning och öl på min takterrass halva natten. 

Lördagen inledde vi med frukost på favoritstället Parlour Coffee och gick en vintagerunda i kvarteren. Jag hade kunnat hänga runt i höstsolen hela dagen men jag hade viktiga planer: Halt and catch fire-häng hos Frida och Daniel. I kombination med en massa ovanlig belgisk öl som Daniel hade plockat upp. Nöjd och glad gick jag vidare för att bli ännu gladare med superhäng hos Freja och öl på stan.

Söndagar brukar i vanliga fall klassas som ickedagar i min värld. Inte idag. Vi inledde dagen med ostron och champagne nere på marknaden på Flagey och åkte sen ut på söndagslunch och maxat barnhäng hos Cecilia.

Yes, det var min fantastiska helg. Brussels FTW!

Inga kommentarer: