måndag, oktober 03, 2016

ännu en helg i stockholm


Hallå! Jag är i Stockholm och har varit det hela helgen. Jag har dock varit jättedålig på att fota och på att blogga. Måste bli bättring. Jag lovar att sluta att vara så uppe i stunden och fokusera mer på material till bloggy framöver.

I vilket fall flög jag upp i fredags, klämde obvi en öl redan på Zaventem och drog direkt till Bierhaus för att möta upp Jon och Camilla när jag landade. Där hetsdrack jag mängder av öl och pratade ut om den traumatiska upplevelsen att ha blivit kallad "skön" av ett potentiellt ragg. Sen drog jag raskt vidare till Anns höstfest, blev olämpligt full och berättade för min gamla chefer hur mycket jag älskade dem. Way to stay classy! Jag nöjde mig dock inte där utan mötte sen upp Johan för öl på Bleckan till långt efter stängningsdags.

I lördags hängde jag i gäng och drack en Bacardi Breezer på båten Rygerfjord. Sen väntade premiären av Satans Delirium. Peppen var enorm och jag blev inte besviken. Vill bli BFF:s med huvudkaraktären och peppar redan på del 3 i trilogin. Sen drog jag på hemmafest innan jag slutligen tog mitt nya stammiskort för en testkörning på Under Bron.

I söndags vaknade jag upp sjukt sliten och övervägde för en stund mina val i livet. Sen hade jag superhäng med Lisa - bland annat med middag på Babylon - och konstaterade att jag nog ändå är ganska nöjd med mina val.

Nu är jag kvar i stan till mitten av veckan och jobbar. Eventuellt återkommer jag med fler rapporter ansvarsfullt beteende på arbetstid och ansvarslöst beteende på kvällstid.

Inga kommentarer: