tisdag, oktober 13, 2015

the return of hunken

När jag kom tillbaka till Stockholm efter min fantastiska helg på västkusten mådde jag inte direkt som Rihanna i ett par pärlsolglasögon. Det enda rimliga var att gå direkt från tåget till min lokala pizzeria och köpa med mig bakispizza med den underbara smaken "vegansk kebab".

När jag snubblade in på pizzerian och hade gjort min beställning upptäckte jag att en av gästerna på det classy etablissemanget var ingen mindre än Hunken (!!!!!). För er som inte har läst min blogg sedan start är det ett span jag hade i Göteborg och han finns omnämnd i cirka 1251 inlägg från cirka 2006-2009. Nu satt han på en pizzeria i Midsommarkransen och var lika hunkig som någonsin förr. Med anledning av mitt totala katastroftillstånd var det dock inte läge att hälsa - trots att vi fortfarande nog bör betraktas som bekanta med tanke på att vi hängde en hel del 2008-2009. Istället gömde jag mitt ansikte i Aleksijevitj-boken jag läste och försökte se ut som en svår kulturperson. Sen smet jag ut från stället med min pizzakartong som en smidig ninja utan att han såg mig.

I vilket fall var jag strålande glad över att få återse Hunkens superhunkiga uppenbarelse. Lyckan!

Inga kommentarer: