fredag, oktober 09, 2015

justin biebers penis

Okej, jag antar att ert senaste dygn liksom mitt till stora delar har handlat om Justin Biebers penis. Det var onekligen svårt att koncentrera sig på något annat. För er som inte är singlar rekommenderar jag den här artikeln om hur man ska prata med sin partner om Justin Biebers penis. Det kan av förklarliga skäl vara väldigt svårt. Men samtidigt helt underbart.
 
I övrigt har jag haft höstens första möte med min bokcirkel (som enbart jag i cirkeln väljer att kalla The Circle of Life). Vi hade läst en bok som vi diskuterade i cirka en halvtimme och drack sen vin i två timmar. Älskar min bokcirkel.
 
Nu är det fredag och om sex timmar drar jag till Göteborg för en maffig bröllopsextravaganza. Känslan är därmed 100 procent så här:
 

Inga kommentarer: