tisdag, december 09, 2014

ej aktivitetslös


Det var fåfängt av mig att tro att jag skulle kunna hålla mig aktivitetslös hela veckan. Idag var jag i full gång igen. Först var Yukiko Duke på jobbet för sina årliga boktips till julen. Det var lika fantastiskt trevligt som vanligt. Jag skulle kunna lyssna till hennes tips i timmar. Kvällen var dock fullplanerad så jag var FOMO-lättad när det hela var slut efter en och en halv timme och jag kunde springa och möta upp Kristin för middag på Farang. Vi hade en galen matfest med allt från cha plu-blad med varmrökt lax till rischips med räkor, sashimi på vietnamesiskt vis, softshell crabs med sallad på grön mango och slutligen en otroligt god gryta på morning glory och silkestofu. Allt sprinklat med mängder av chili och koriander. Jag behöver väl inte påpeka hur sjukt gott det var?


Inga kommentarer: