måndag, mars 03, 2014

en uppenbarelse


Okej, jag tittade på Oscarsglan i natt och är därmed ganska mör idag. Bortsett från Ellen DeGeneres och Jared Leto var galan ganska "meh!". De båda räckte dock ganska långt. Hon är ju roligare än en göteborgsvits och han är vacker som en dag (plus att han är Jordan Catalano!!!).

Lite oklart om det beror på min sömnlösa natt men i vilket fall fick jag idag någon slags uppenbarelse. Lyssna här! Jag antar att vi alla tycker att helgen går för snabbt och att arbetsveckan är en aning för lång. Man skulle ju så gärna vara ledig lite längre. Sova ut, gå på fest och annat trevligt man gör på helgerna. Min uppenbarelse går ut på att vi bara ska byta plats på arbetsveckan och helgen, att vi helt enkelt jobbar två dagar och är lediga fem dagar. Vad säger ni om det?! Erkänn bra idé!

Inga kommentarer: