onsdag, juli 10, 2013

kvällslektyr


Efter ett par öl med Kristo ägnar jag nu denna mulna sommarkväll åt lite läsning. Benny ser din framtid-spalten i Hemmets Journal. Benny "...är medial och har fått gåvan att via andevärlden se din framtid". Varannan vecka svarar han på frågor i ovan nämnda kvalitetstidning. Rafflande är inte ett ord som nog beskriver hur spännande det är. Jag funderar starkt på att skriva in och fråga om min framtid. Käre Benny vad bär framtiden i sitt sköte för denne lysande bloggare? Kärlek, rikedom och en ofantlig mängd läsare tar jag för givet, men vad mer kan du se?

3 kommentarer:

Lovisa B sa...

HAHAHAHAHAHA...du är roligast på internet!

Gergette sa...

Nja, möjligen kommer jag på en hedrande andraplats. För det roligaste på internet är uppenbart det här: http://www.buzzfeed.com/mjs538/the-most-insane-things-for-sale-in-skymall

Lovisa B sa...

Eh...faktiskt inte,