tisdag, december 13, 2011

en förklaring

"Jag tycker inte så mycket om att prata, det är mest nåt jag gör eftersom konventionen bjuder det. Fick jag välja skulle jag mycket hellre skrika oartikulerat" - Amanda Svensson

Ja, jag vet att jag inte bloggar särskilt mycket eller särskilt inspirerat nuförtiden. Det är inte direkt som att livet leker. Jag är trött och uttråkad. Okej? Det är mörkt. Inget händer och jag måste leta efter ny bostad (i Stockholm!). Kanske även efter ett nytt jobb. Det finns liksom inte särskilt mycket att skriva om. Luciafirandet på jobbet eller crazy-kvinnan som nästan puttade ner mig för trappan i tunnelbanan? Nja, jag tror inte det. Dessutom har jag super-extra-mega-långsamt internet så jag kan inte direkt googla reda på videor på söta kattungar som typ spelar piano eller äter digestive-kex att lägga upp heller.

Inom en snar framtid hoppas jag dock att mitt liv lever upp igen så jag åter kan skriva den typen av rafflande inlägg som min blogg är känd för. Until then...

Dagens skiva: Frank Ocean - Dream Killa

Inga kommentarer: