söndag, februari 14, 2010

torr i munnen

Varför är jag så trött? Varför är jag så torr i munnen? Varför har jag så ont i huvudet? Ja, varför? Jag förstår inte.

Såg Melodifestivalen från Sandviken (?!) igår. Jag kan utan förbehåll instämma med Strage: melodifestivalen är ren ondska. Det var verkligen inte sevärt eller underhållande. Bara sjukt dåligt. Bortsett från en liten, liten genial detalj. I ett jättedåligt inslag med Dolph Lundgren (snacka om Kejsarens nya kläder-psykos) dyker Amy Diamond upp som tolvårig flicka (hon är i själva verket arton). Jätte, jätte, jätteroligt.

Nu håller jag andan av förväntan ända fram till att Peter Jensen släpper sin gästkollektionWeekday i mars samtidigt som jag när ett djupt förakt för facistpoliser som trakasserar oskyldiga tunnelbanepassagerare (läs här).

Inga kommentarer: