söndag, juni 21, 2009

fab-fab

Sorry för uteblivet bloggande. För er som var oroliga för att avbrottet berodde på ett nervsammanbrott hos er favoritbloggare kan jag lugna er med att sammanbrottet varade högst tillfälligt. Efter två underbara dagar med häng i Göteborg ägnade jag i fredags sju kollektiva timmar tillsammans med mina föräldrar åt att flyttstäda min lägenhet innan jag med mjuka handleder vinkade adjö till stan (för alltid?).

Midsommar firade jag med L och rosé hemma i RYHLM. Sedan sov jag utslagen i tolv timmar och ägnade resten av helgen åt att kolla på film, läsa chiclit samt åt att äta hemmamat i mängder som skulle kunna göda Kate Moss i ett halvår.

Bortsett från den uppenbart traumatiska flytten var helgen fab-fab (vilket kan liknas vid påståendet: bortsett från de uppenbart traumatiska terrorattentaten var den 11 september 2001 fab-fab).

Inga kommentarer: