söndag, februari 22, 2009

kultursöndag

Vad passade bättre idag, efter Karins trevliga tillställning igår, än kultursöndag med Trojkan (som utöver mig idag bestod av Nicole och Lisa då den fjärde trojkaren var sjuk). Kulturdelen utgjordes visserligen mest av att vi intog vår fika på Kulturhuset. Men ändå.

Nu sitter jag med lagom mycket söndagsångest, medan snön vräker ner, äter mackor med ingefärsmarmelad, lyssnar på Lily Allen och önskar att jag hade bokat tvättid för en vecka sedan (man måste uppenbarligen vara ute minst en vecka i förväg för att få en jävla tid). Min kväll ska jag ägna åt skräpfilm. Kanske med Queen Latifah i huvudrollen.

Dagens låt: Lily Allen - Fag Hag
"I could be your fag hag,
and you could be my gay
I'll never make you feel sad,
when you come out to play"

Inga kommentarer: