onsdag, februari 25, 2009

I give you sugar, if you give me obedience

Jag kan lugna alla oroliga genom att meddela att det löste sig med outfiten som skulle gå från jobb till dans. Jag valde ett par svarta jeans och en skjorta med fint hundtandsmönster. Jag tog den från dag till kväll genom att nåla fast en liten Popcirkus-pin på skjortan. Fiffigt som attan. Jag kanske borde strunta i min praktik och söka lyckan på Project Runway istället!

Popcirkus var en utmärkt onsdagsaktivitet. Frida Hyvönen och Sahara Hotnights var inte bara väldigt svängiga utan även otroligt coolsnygga. Jag och mina kamrater gick därifrån med en fåfäng önskan om att vara bara en tiondel så blassé som Frida.

Hoppas, hoppas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad är annars dresscoden på din praktikplats?

Gergette sa...

dresscode schmesscode! jag är en vilde och klär mig precis som jag vill.

(byxa [även jeans] och skjorta [gärna med något käckt stickat över])

Anonym sa...

okej, fint, då vet jag.