söndag, februari 08, 2009

*håller tummarna*

En lätt seghet. Det är det jag känner idag efter en utekväll med min halvnya göteborgsvän Emelie. Indiedans på sista Vänner & Bekanta (ja, vi stod på listan) hela natten. Idag bjöds det på häng på Moderna Museet med Nic-Ing-Lis. Konstigt värre (hehe). En klar favorit från dagen var en konstfilm med Wonder Woman. Sjukt kitschigt. Jag gick dessutom med i Moderna Museets Vänner och planerar nu modernt kulturhäng var och varannan vecka.

Imorgon är jag faktiskt helt ledig från praktiken och planlägger nu hur jag ska slappa på bästa sätt. Jag tänker, kalkylerar och gör diagram. Förhoppningsvis lyckas jag elaborera fram den ultimata slappdagen. *håller tummarna*

Dagens låt: Aretha Franklin - Save Me
"but the closer I get to ya, baby
you drive me stone out-a-my-mind
save me!"

Inga kommentarer: