onsdag, augusti 27, 2008

work it (top model-inspirerat inlägg #452)

Jag kollade igenom lite gamla diabilder och hittade de här tre på mig själv. Man ser redan i den åldern vilken talang jag hade för att posera.

Den här första bilden är all about the angles. Jag är väldigt medveten om min kropp och vet hur jag ska arbeta med min blöjrumpa. Jag utnyttjar sängens nätvägg, drar i den på ett oskyldigt men ändå provocerande sätt och förstärker intrycket av ett fångat vilddjur med en vild blick upp i taket.

Liknelsen på den här bilden till en baby-Agyness Deyn är självklar. Jag tar hennes moves och gör dem till mina egna. Sättet jag lyfter min arm i samma ögonblick bilden tas ger liv åt bilden. Det är så ett proffs arbetar.

Fierce! Det är det enda ordet med vilken man kan beskriva min look. Blicken, munnen och posen. Allt ser naturligt ut. Spegelbilden vittnar dock om hur medvetet jag arbetar med min kropp. Absolutely ferosha!

1 kommentar:

doris. sa...

sista bilden: blue steel!!!<3<3<3<3