måndag, december 31, 2007

årets plagg

Nu när året om några timmar är slut känner jag en otrolig press på att jag måste lista nånting. Efter att ha påbörjat och avbrytit listor om låtar, filmer, böcker, fester, skivor, spelningar, resor och serier gav jag nästan upp. I min desperation kom jag dock på att det viktigaste man kan lista måste ju vara kläder. Så härmed listar jag årets klädesplagg. Eller nej. Ingen lista. Härmed utnämner jag årets klädesplagg:

Utan tvekan är det Luvtröjan med foton. Den har använts både till vardags och på klubbgolvet, på bak-och-fram-fest och när jag har rastat hundar (!). Den har använts både av mig själv och diverse andra. Inköpsstället var ett H&M i Bremen och priset var 30 euro. Årets bästa köp av årets bästa plagg! (Chansen är stor att ni kommer se mig på en TTA-spelning iförd densamma om ca 12 timmar)

Ett Gott Nytt År önskar jag till er mina kära läsare med bilder på plagget genom året (xoxo):


Inga kommentarer: